۱۵ بازی دو نفره برتر موبایلی که می‌توان همه جا تجربه کرد

با این عناوین موبایلی دوستانتان را به چالش بکشید

با گسترش پلتفرم موبایل، زمینه‌ای عالی برای بازی‌سازها فراهم شد تا بتوانند ایده‌های خودشان را بهتر روی این پلتفرم عملی کنند. قابلیت‌هایی که پلتفرم موبایل به بازی‌سازها می‌داد، بهانه‌ای عالی بود تا پای عناوین آنلاین و چندنفره نیز به دنیای این پتفرم موبایل شود. در واقع دسترسی خوب پلتفرم موبایل بود که بازی‌های موبایلی را تا به این اندازه سرگرم‌کننده می‌کرد. بازی‌های موبایلی دنیایی بی‌کران از سرگرمی‌های دوست داشتنی بودند که می‌توانستند تا ساعت‌ها شما را مشغول خودشان کنند و هیچ محدودیتی برای خودشان قائل نمی‌شدند.

بنابراین مهم نیست که شما در دفتر کارتان باشید یا در مترو و اتوبوس، هیچ چیزی نمی‌تواند به اندازه یک بازی موبایلی ساده شما را سرگرم کند و چه چیزی بهتر از تجربه یک بازی دو نفره موبایلی!

Dots and Boxes


سال‌هاست که پای عناوین آرکید – کلاسیک به دنیای پلتفرم موبایل باز شده. جایی‌که این عناوین زیباترین خاطرات کودکی ما را دوباره زنده کردند و تجربه‌ای متفاوت را نیز برایمان به تصویر کشیده‌اند. اما با این‌حال، هنوز هم می‌توان در دل این پلتفرم جادویی، بازی‌های کمتر شناخته‌شده‌ای را پیدا کرد که حس و حالی کاملا متفاوت را ارائه می‌کنند.

در بین تمامی بازی‌های موبایلی، بازی Dots and Boxes درست دست روی سبک و اتمسفری گذاشته که همگی ما با آن آشنایی داریم. Dots and Boxes یک بازی کلاسیک کاغذی را به یک عنوان موبایلی تبدیل کرده؛ جایی‌که این بازی تبدیل به یکی از بهترین چیز‌هایی شده که شما می‌توانید در اوقات فراغتتان به سراغش بروید و تجربه‌ای به یادماندنی از یک بازی آرکید – کلاسیک موبایلی با المان‌های استراتژی داشته باشید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Crossy Road


یکی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌های موبایلی، عناوین رانر هستند که در طی چندسال اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای نیز داشته‌اند. بازی‌های رانر یکی از قدیمی‌ترین سبک‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را در بین بازی‌های موبایلی پیدا کرد. وقتی در سال ۲۰۱۴ استودیوی Hipster Whale به سراغ بازی Crossy Road رفت، هرگزش فکرش را نمی‌کرد که یک بازی موبایلی ساده بتواند تا به این اندازه موفقیت‌آمیز باشد. جایی‌که Crossy Road توانسته بود با نقدهای خوبی مواجه شود و این تازه شروعی برای این بازی دوست داشتنی بود.

Crossy Road یک بازی آرکید با المان‌های Endless Runner است. جایی‌که این بازی به شدت از عنوان کلاسیک Frogger که در سال ۱۹۸۱ منتشر شده بود، الهام گرفته است. همچنین کار چندان سختی هم در دنیای Crossy Road ندارید، تنها باید زمان‌بندی کنید و از بین موانع بازی جاخالی دهید. حالت دو نفره این بازی نیز گیم‌پلی Crossy Road را رقابتی‌تر کرده و این بازی می‌تواند یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های شما باشد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Glow Hockey 2


Glow Hockey 2 یکی دیگر از آن دسته از بازی‌هیز آرکید – کلاسیک موبایلی است که تجربه‌ای بی‌نظیر را برایتان به تصویر خواهد کشید. جایی‌که شما با یک بازی هاکی آینده‌نگرانه طرف خواهید شد که فضای رقابتی ایده‌آلی را شبیه‌سازی کرده است. البته نمی‌توان منکر محدودیت‌های گیم‌پلی بازی شد، به هرحال شما قرار است Glow Hockey 2 را روی صفحه نمایشگرتان تجربه کنید و این موضوع ممکن است کمی در اوایل اذیت‌کننده باشد.

گیم‌پلی بازی نیز بسیار ساده است. شما باید با انگشتانتان مهره‌های مختلف بازی را حرکت دهید، حملات دشمن را دفع کنید و توپ را وارد دروازه حریفتان کنید. البته همه‌چیز نیز به همین سادگی نیست و شما علاوه بر حمله باید حواستان به دروازه خودتان نیز باشد تا مبادا حریف توپ را وارد دروازه‌یتان کند.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Badland


Badland یکی از آن دسته از بازی‌های موبایلی است که از همان ابتدای تولد پلتفرم موبایل همراهمان بوده و طرفداران زیادی نیز دارد. Badland توسط استودیوی Frogmind در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و امتیاز متای آن نیز به ۸۸ رسید که عددی قابل قبول برای یک بازی موبایلی دوست داشتنی است. اگر به دنبال تجربه حسی متفاوت هستید، Badland به لطف گرافیک هنری و اتمسفر اسرارآمیزی که دارد، می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

بازی موبایلی Badland یک عنوان منحصر به فرد است. جایی‌که شما باید کاراکتر خودتان را از بین موانع بازی رد کنید و آن را به انتهای مسیر برسانید. همچنین گیم‌مودها و بخش دو نفره Badland نیز دلیلی عالی برای تجربه این بازی شده‌اند و اگر دلتان برای اتمسفر بازی‌های قدیمی موبایلی تنگ شده، باید نگاهی به این بازی داشته باشید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Bowmasters


بازی موبایلی

شاید اگر قرار بود که لیستی از عجیب‌ترین بازی‌های موبایلی درست کنیم، بازی Bowmasters می‌توانست از جایگاه ویژه‌ای در این لیست برخوردار باشد. جایی‌که این بازی برخلاف بسیاری از عناوین موبایلی، خشونت را در قالب یک بازی ویدیویی با المان‌های کارتونی و کودکانه ترکیب کرده و ساختار بازی‌های ویدیویی را شکسته است. Bowmasters یک بازی شیطانی اما رنگارنگ است که شما باید با استفاده از اسلحه‌های مختلف، حریفانتان را شکست دهید.

شما باید مسیر پرتاب تیر، زاویه محیط و تقریبا هرچیز دیگری را اندازه بگیرید تا پرتابی دقیق و بی‌نقص داشته باشید. همچنین گیم‌مودهای متنوع و از طرفی بخش مولتی‌پلیر Bowmasters نیز دست به دست هم داده‌اند تا این بازی موبایلی تبدیل عنوانی قابل احترام شود.

دانلود برای iOS

Words With Friends 2


بازی‌های پازلی شاید آنطوری که انتظار داریم شناخته‌شده نباشند، اما وقتی به پلتفرم موبایل نگاه می‌کنیم این بازی‌ها تم و اتمسفری کاملا متفاوت به خودشان می‌گیرند. خوشبختانه بازی‌های پازلی روی پلتفرم موبایل عملکرد نسبتا خوبی دارند و این موضوع را می‌تواند در فرنچایز موبایلی Words with Friends مشاهده کرد. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۹ توسط استودیوی Zynga توسعه پیدا کرد و پس از موفقیتی که داشت، نسخه دوم آن نیز با نام Words With Friends 2 در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

Words With Friends 2 یک بازی پازلی با المان‌های کلمات است که باید در آن با استفاده از حروف داده شده کلمات مختلف را حدس بزنید. اتفاقات بازی بسیار شبیه بوردگیم Scrabble هستند و همین موضوع باعث شده تا Words With Friends 2 حرف‌های زیادی برای دوستداران بازی‌های بوردگیم داشته باشد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Clash Royale


راهی که استودیوی سوپرسل با بازی موبایلی کلش آف کلنز آغاز کرده بود، بقدری پتانسیل داشت که آن‌ها بخواهند این مسیر را در عناوین دیگر ادامه دهند. درسال ۲۰۱۶ بود که ماجراجویی سوپرسل به بازی Clash Royale رسید. جایی‌که شما می‌توانستید همان کیفیت شاهکار بازی‌های سوپرسل را در این بازی نیز تجربه کنید. منتهی این‌بار شما با یک بازی استراتژی طرف نبودید، بلکه استودیوی سوپرسل تابوشکنی کرده بود و یکی از بهترین عناوینش را راهی پلتفرم موبایل کرده بود.

Clash Royale یک بازی کارتی با المان‌های مبارزه‌ای است. جایی‌که شما باید با استفاده از کارت‌هایی که پیدا می‌کنید به مبارزه با دیگر حریفانتان بروید. هدف شما در دنیای این بازی شکست و از بین بردن برج‌های حریفتان است و این امر تنها با کارت‌های بازی امکان‌پذیر می‌شود. فراموش نکنید که داشتن استراتژی مهم‌ترین اولولیت شما در دنیای Clash Royale است و نباید بی‌گدار به آب بزنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS


Battlelands Royale


اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های بتل رویال موبایلی هستید، تبریک می‌گویم؛ پلتفرم موبایل بقدری عناوین بتل رویال خلاقانه دارد که بتواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم خودش کند. در این بین بازی موبایلی Battlelands Royale نیز یکی از همین دسته از عناوین بتل رویال موبایلی است که توسط استودیوی Futureplay توسعه پیدا کرد.


Battlelands Royale یک بازی بتل رویال موبایلی با الهام از عناوین بزرگی مانند پابجی و فورتنایت است که تجربه‌ای کژوال و رنگارنگ را از یک بازی بتل رویال به تصویر کشیده. دوربین ایزومتریک و کنترلرهای ساده Battlelands Royale، از جمله دلایلی هستند که این بازی را لایق بودن در این لیست کرده‌اند. همچنین برای اجرای این بازی شما نیاز به سخت افزار قدرتمندی ندارید و همین موضوع برگ برنده Battlelands Royale در مقایسه با دیگر عناوین بتل رویال موبایلی است.

دانلود برای اندروید

UNO


اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های کارتی موبایلی هستید، احتمالا بازی موبایلی UNO بتواند گزینه خوبی برایتان باشد. صحبت از یک بازی کارتی آنلاین است که متاسفانه آنطوری که باید شناخته‌شده نیست، اما اگر کمی به UNO فرصت دهید، این بازی آن‌ روی جذابش را به رختان خواهید کشید. هرچند که معمولا این بازی به دلیل مسابقات چهارنفره‌ای که دارد شناخته می‌شود، اما با این‌حال گیم‌مودهای 2V2 مختلفی نیز در این بازی حضور دارند که اجازه می‌دهند شما این بازی با دیگر دوستانتان نیز تجربه کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Boggle With Friends


بازی موبایلی

بازی Boggle With Friends یکی دیگر از آن دسته از بازی‌های پازلی – کلاسیک است که توسط استودیوی Zynga تبدیل به موفقیتی موبایلی شده. Boggle With Friends یک بازی مبتنی بر کلمات است و شما باید در دنیای آن با استفاده از حروفی که به صورت تصادفی در اختیارتان قرار می‌گیرند، کلمات مختلفی را بسازید. همچنین این بازی یکی از بهترین عناوین رقابتی موبایلی است و شما می‌توانید آن را با دوستانتان و یا به صورت آنلاین تجربه کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Golf Battle


استودیوی Miniclip یکی از بهترین بازی‌سازهای موبایلی است که عمدتا به دلیل ساخت بازی‌های کژوالی شناخته می‌شود که مکانیک‌های چندان پیچیده‌ای ندارند. بازی موبایلی Golf Battle یکی از بهترین و موفق‌ترین بازی‌های موبایلی این استودیو است که در سال ۲۰۱۸ راهی پلتفرم موبایل شده و با نقدهای خوبی نیز رو به رو شده است.

همانطور که از اسم بازی Golf Battle پیداست، شما در دنیای این بازی با یک مسابقه گلف هیجان‌انگیز رو به رو خواهید شد. جایی‌که مسابقات به صورت 1V1 برگذار می‌شوند و Golf Battle این اجازه را نیز به شما می‌دهد که این بازی را دوستانتان و یا به صورت آنلاین نیز تجربه کنید. همچنین محتوای بازی نیز یکی از نقاط قوت Golf Battle محسوب می‌شود. جایی‌که استودیوی Miniclip سعی کرده که با استفاده از ایونت‌ها، چالش‌ها و در نهایت گیم‌مودهای مختلف؛ طرفداران این بازی را سرگرم‌ کند.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Sea Battle 2


بازی موبایلی Sea Battle 2 یک عنوان اکشن – استراتژی موبایلی است که توسط استودیوی Byril توسعه پیدا کرد. یک بازی رقابتی آنلاین با الهام از عناوین بوردگیم کلاسیک و گرافیکی کاغذی؛ به اندازه‌ای که باید سرگرم‌کننده است که بتوان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های چندنفره موبایلی یاد کرد. شما می‌توانید بازی موبایلی Sea Battle 2 را به صورت آنلاین با دیگر دوستانتان و یا با استفاده از استفاده بلوتوث تجربه کنید. منتهی فراموش نکنید که داشتن استراتژی یکی از اصلی‌ترین اهداف این بازی است.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Soul Knight


در بین تمامی بازی‌سازهای موبایلی، استودیوی ChillyRoom یکی از بهترین بازی‌سازهای موبایلی است که عمدتا به دلیل ساخت عناوین آرکید – کژوال شناخته می‌شود. بازی موبایلی Soul Knight نیز یکی از بهترین عناوین آن‌هاست که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. صحبت از یک بازی نقش آفرینی با المان‌های فانتزی و گرافیکی کلاسیک است که حسی جذاب را از دنیای این بازی به تصویر کشیده. همچنین Soul Knight علاوه بر پلتفرم موبایل، برای نینتندو سوئیچ نیز منتشر شده و طرفداران این بازی می‌توانند به سراغش بروند.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Terraria


ماینکرفت به اندازه‌ای که باید سرگرم‌کننده است که بتوان به سراغش رفت. اما اگر به دنبال جایگزینی برای بازی ماینکرفت هستید، بازی موبایلی Terraria بهترین گزینه شماست. این بازی در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و بقدری فوق‌العاده بود که امتیاز متای آن به ۸۵ رسید و با نقدهای فوق‌العاده‌ای نیز رو به رو شد.

شما در دنیای Terraria با یک بازی بقا محور طرف بودید که باید در آن به اکتشاف محیط می‌پرداختید و با استفاده از آیتم‌هایی که پیدا می‌کردید، پناهگاه خودتان را می‌ساختید. پورت موبایلی Terraria درست به اندازه نسخه اصلی آن جذاب است و می‌توانید با دوستانتان به تجربه این بازی بپردازید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Tank Stars


بازی موبایلی

اجازه دهید که لیستمان را با یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌های موبایلی پایان دهیم. Tank Stars یکی از بهترین عناوین آرکید موبایلی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. بازی دست‌پخت استودیوی Playgendary Limited است، استودیویی که پیش‌تر با ساخت بازی Bowmasters توانسته بود که خودی نشان دهد. حالا این‌بار نوبت به بازی Tank Stars رسیده و شما باید در آن با حریفانتان مبارزه کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

دیدگاهتان را بنویسید