کراس‌ اوور لاک‌پشت‌های نینجا و Street Fighter 6 در راه است

یک کراس‌اوور جذاب

کراس‌ اوور لاک‌پشت‌های نینجا و Street Fighter 6 در راه است

به نظر می‌رسد که می‌توانیم به‌زودی کنترل لاک‌پشت‌های نینجای محبوب را در استریت فایتر ۶ (Street Fighter 6) به دست بگیریم. رویداد EVO کماکان ادامه ‌دارد و طی آن، اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با بازی‌های فایتینگ به دست آمده است.

در جدیدترین اخبار این رویداد، گفته شده که در ۸ آگوست (۱۷ مرداد) قرار است شاهد کراس‌ اووری میان جهان‌های Street Fighter 6 و Teenage Mutant Ninja Turtlesباشیم. طی این رویداد وسایل TMNT، ایموت‌ها، محتوای تزئینی و اسکین‌هایی که شما را به لاک‌پشت مورد علاقه‌تان تبدیل می‌کنند در بازی استریت فایتر ۶ در دسترس خواهند خواهند گرفت.

تیزر کراس اوور Street Fighter 6 و Teenage Mutant Ninja Turtles یک فروشگاه با حال و هوای لاک‌پشت‌های نینجا و سپس اسکین این کاراکترها را به نمایش می‌گذارد و البته جزئیات بسیار خوب این اسکین‌ها باعث می‌شوند شخصیت شما واقعا شبیه یکی از این چهار برادر شود.

Street Fighter 6 و لاک پشت‌های نینجا

برای تاثیر بیشتر، ایموت‌‌هایی نیز وجود خواهد داشت که کاراکتر شما را بیش از پیش شبیه به TMNT می‌کند، برای مثال ایموتی با چاشنی پیتزا (غذای مورد علاقه لاک‌پشت‌های نینجا) وجود دارد که قطعا برای طرفداران جذاب خواهد بود.

همچنین تصاویر پس زمینه آرکید درون بازی، قاب دوربین در حالت فوتومود، تصاویر آواتار بر اساس لاک‌پشت‌ها ، لوازم جانبی با طرح TMNT و کلی آیتم دیگر وجود خواهد داشت که که این ایونت را بیش از پیش جالب می‌کند.

آن طور که پیداست، این اقدام در راستای انتشار انیمیشن مورد انتظار Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem به سینماها و البته اخبار مبنی بر ورود TMNT 1987 به Nickelodeon صورت گرفته است. به نظر می‌رسد که طرفداران این لاک‌پشت‌های دوست داشتنی سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید