You are currently viewing دانلود بازی لاک پشت های نینجا ۲ برای کامپیوتر Teenage Mutant Ninja Turtles Battle Nexus PC بتل نکسوز ، کامل ، کم حجم

دانلود بازی لاک پشت های نینجا ۲ برای کامپیوتر Teenage Mutant Ninja Turtles Battle Nexus PC بتل نکسوز ، کامل ، کم حجم

Teenage Mutant Ninja Turtles 2 Battle Nexus بازی در سبک اکشن و جنگی با دید سوم شخص است که در سال 2004 توسط Konami ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است.

همانند سایر نسخه های لاک پشت های نینجا، تعداد 4 لاک پشت سبز رنگ با مهارت های نینجا، به مبارزه با خلافکاران میپردازند.

لاک پشت های نینجا، این بار بر اثر یک اشتباه در تکنولوژی فضا، به سیاره ای عجیب و غریب و بیگانه فرستاده شده اند. آنان در این سفر پر رمز و راز با یک ربات به نام Fugitoid آشنا میشوند که به زودی به یک دوست خوب تبدیل شده و با آنان متحد میشود.

اکنون وقت آن است که برای بازگشت به سیاره زمین، در برابر هجوم دشمنان عجیب و غریب این سیاره ایستادگی کنید.

دانلود نسخه ی تک پارت و کامل و اورجینال این بازی بهمراه کرک:

آموزش نصب:

فایل ایزو را بصورت مستقیم یا با برنامه ی Power iso باز کنید و بازی را نصب کنید، سپس فایل کرک را در پوشه ای که بازی در آن نصب شده کپی پیست copy and replace کنید، بعد فایل اجرایی بازی یا کرکِ بازی را اجرا کنید و از بازی لذت ببرید.

درصورت مشکل در اجرای بازی برای ویندوز 10 و 11 ، قبل از اجرای بازی، فایل شورتکات ورود به بازی را راست کلیک کرده و روی گزینه ی properties کلیک کنید، سپس گزینه ی compatibility را روی ویندوز XP قرار دهید. سپس بازی را بصورت run as administrator اجرا کنید.


دانلود نسخه ی چند دیسکی و اورجینال بازی (لینک اصلی):

دانلود نسخه ی چند دیسکی و اورجینال بازی (لینک فرعی):

دیدگاهتان را بنویسید