You are currently viewing دانلود بازی دوبله فارسی Tom Clancy’s Ghost Recon: Island Thunder تام کلنسی گروه ضربت PC لینک مستقیم

دانلود بازی دوبله فارسی Tom Clancy’s Ghost Recon: Island Thunder تام کلنسی گروه ضربت PC لینک مستقیم

در این بازی بازیکن در نقش یک جوخه ی چهار نفره قرار میگیرد که باید به انجام ماموریت نظامی بپردازد. اولین شماره از این سری در سال ۲۰۰۱ بر روی PC، PS2،Xbox ،GameCube ،Mac  وN-gage  عرضه شد. داستان این بازی در سال ۲۰۰۸ و در روسیه اتفاق می افتاد که امریکا با آنها وارد جنگ شده بود. بنابراین گروه Ghost وارد ماموریت شدند. این بازی سبک فراموش شده ای را احیا کرد و از نو ساخت. در سال ۲۰۰۳ یک بسته الحاقی برای شماره اول بر روی PC عرضه شد که داستانش یک سال بعد اتفاق می افتاد یعنی در سال ۲۰۰۹ و نام آن Desert Siege  بود که به گونه ای ادامه ای غیر مستقیم برای شماره اول بود. در سال ۲۰۰۳ یک بسته الحاقی از شماره اول برای Xbox عرضه شد که نام آن island thunder بود و در سال ۲۰۱۰ در کوبا اتفاق می افتاد. در سال ۲۰۰۴ یک نسخه فرعی دیگر با نام Jungle storm برای PS2وN-Gage  عرضه شد که داستان آن مبنی بر ماموریتی در کلمبیا بود. نسخه دوم این بازی یک افتضاح بود که بر روی PS2،Xbox  وGameCube  عرضه شد که خیلی بد کار شده بود و حتی سازندگان از انتشار این نسخه بر روی PC خودداری کردند و از همه ی طرفداران که از بازی کردن این شماره بر روی PC محروم شدند معذرت خواهی کردند.

داستان این شماره در مورد ماموریت در کره ی شمالی بود که در میانه داستان چین و روسیه هم وارد داستان میشدند و بازهم مثل همیشه داستان در مورد سیاست بود.اما نسخه یعدی یعنی Tom Clancy’s Ghost Recon – Advanced Warfighter 2 موفقیت های به سزایی داشت . س از موفقیت در مکزیکو سیتی و نجات رییس جمهور ۱ سال گذشته و سال ۲۰۱۴ فرا رسیده است. در مرزهای کشور بزرگ امریکا شورشی به پا شده است که عامل آن یک باند از آدمهای نادرست هستند. داستان بازی پس از رسیدن جوخه ی ما به این منطقه در ۷۲ ساعت شکل میگیرد که ماموریت اصلی سرکوب شورشیان میباشد. به هر حال بازهم شما دشمنانی که در مکزیکو سیتی را دیده بودید خواهید دید. در اصل قسمت اصلی در مرز بین امریکا و مکزیک است و اولین مرحله بازی از مکزیکو سیتی شروع میشود و در بین دو مرز ماموریتها انجام میشود. بر خلاف شماره قبل که فقط در شهر این بازی در جریان بود در این شماره شما به جنگل و کوهستان و شهرها و … میروید. یکی از اهداف بزرگ مکزیکی ها تصرف بعضی از شهرهای امریکا مانند تگزاس و El Paso است که شما را در نقش کاپیتان Scott Michell  (قهرمان شماره اول که پس از اینکه ۲۴ ساعت است از ماموریت بازگشته دوباره به ماموریت به مکزیک اعزام میشود) قرار میدهد.

بازی Tom Clancy's Ghost Recon
بازی Tom Clancy's Ghost Recon

لینک دانلود مستقیم (تقریباً 1 گیگ) بلافاصله پس از خرید به ایمیل شما ارسال شده و تا 7روز و 14بار مهلت دانلود دارید.

پشتیبانی آنلاین در تلگرام: https://t.me/zphonar

در این بازی سلاح های مدرنی همچون : Crye Associates MR-C Assault Rifle , Barrett M468 Service Rifle , Heckler & Koch XM8 Rifle , MK ۴۸ , AK-۴۷ , Nexter FAMAS Assault Rifle , Heckler & Koch G36K Assault Rifle , M60 Machine Gun , Fabrique Nationale SCAR-series Assault Rifles , Berretta M9 Pistol , Heckler & Koch MP5 Submachine Gun , M67 Fragmentation Grenade مورد استفاده قرار می گیرد.این بازی از سایت آی جی ان امتیاز ۹٫۲ از ده را گرفتهدر این بازی سلاح های مدرنی همچون : Crye Associates MR-C Assault Rifle , Barrett M468 Service Rifle , Heckler & Koch XM8 Rifle , MK ۴۸ , AK-۴۷ , Nexter FAMAS Assault Rifle , Heckler & Koch G36K Assault Rifle , M60 Machine Gun , Fabrique Nationale SCAR-series Assault Rifles , Berretta M9 Pistol , Heckler & Koch MP5 Submachine Gun , M67 Fragmentation Grenade مورد استفاده قرار می گیرد.این بازی از سایت آی جی ان امتیاز ۹٫۲ از ده را گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید