You are currently viewing دانلود بازی دوبله فارسی Die Hard Nakatomi Plazaجان سخت ۴ برج ناکاتومی برای کامپیوتر – زرین پخش هنر، نسخه ی دوبله شده به پارسی

دانلود بازی دوبله فارسی Die Hard Nakatomi Plazaجان سخت ۴ برج ناکاتومی برای کامپیوتر – زرین پخش هنر، نسخه ی دوبله شده به پارسی

بازی جان سخت که یک بازی اکشن میباشد، یکی از محبوبترین بازیهای سال 2002 است که برای پلتفرم های مختلف منتشر گردید.

پخش فیلم جان سخت باعث به وجود آمدن تحولی عظیم در ساخت فیلم های اکشن شد و گذشته از این جذابیت بسیار بالای فیلم جان سخت، سازندگان را به فکر ساخت نسخه های بعد و سپس بازی های رایانه ای مختلف این مجموعه کرد.

در این بازی بازیکن نقش جان مک کلین را بازی می کند و سعی دارد از حمله تروریستی به Nakatomi Plaza جلوگیری کند.

بازی Die Hard Nakatomi Plaza آخرین بازی ویدئویی سری جان سخت می باشد و تجربه ی آن برای گیمر های قدیمی از جذابیت بسیاری برخوردار خواهد بود با توجه به اینکه نسبت به زمان ساخت خود گرافیک کاملا قابل قبولی دارد .

این بازی امتیاز 5.4/10 از دید کاربران و امتیاز 54/100 را از دید منتقدان سایت metacritic را کسب کرده است.

دوبله شده توسط پردیس گیم؛ منتشر شده توسط موسسه ی زرّین پخش هنر.

 جان سخت حادثه ناکاتومی پلازا بازی دیگری است که براساس فیلم اکشن جان سخت که از فیلم­های پرمخاطب سال 1998 می­باشد و بروس ویلیس در آن بازی کرده، ساخته شده است. برخلاف سایر بازی های Die Hard ، Nakatomi Plaza تلاش می کند تا جایی که ممکن است داستان بازی را بازگو کند و به شما این امکان را می دهد که بسیاری از اتفاقات فیلم را توسط قهرمان داستان جان مک کلین مشاهده کنید. (یا در آنها شرکت کنید.)

بسیاری از قسمت های فیلم (به اضافه، برج فاکس فعلی که فیلم در آن فیلمبرداری شده است) با جزئیات دقیق دوباره تولید می شوند و بلافاصله برای طرفداران قابل تشخیص خواهند بود. این بازی از جلوه های صوتی بازیگران اصلی (به استثنای Reginald Vel Johnson، که نقش خود را از فیلم پس می­گیرد) و موسیقی پس زمینه فیلم مجدداً استفاده می کند.

جزئیات همچنین شامل استفاده از فندک برای عبور از جاهای تاریک، یک انبار مهمات مطابق آنچه در این فیلم دیده می شود و شخصیتی که تمام اسلحه های خود را با دست چپ شلیک می کند (بروس ویلیس در زندگی واقعی و در فیلم یک چپ دست است). بازیکن با سه مقیاس کنترل می شود: سلامتی، استقامت و عزم راسخ. سلامتی ضربه هایی را که یک بازیکن می تواند بگیرد بررسی می­کند، استقامت بررسی می­کند که بازیکن چه مدت می تواند بدود. بازیکن با کشتن تروریست­ها پاداش می­گیرد (اطمینان)، اما اگر تروریست­ها آسیب ببینند یا با تیراندازی گرفتار شوند باعث می­شود که بازیکن بد تیراندازی کند (ترس).

Nakatomi Plaza طرح Die Hard را دنبال می­کند. بازیکن هنگامی که همسر سابق خود را در مهمانی کریسمس شرکتش در لس آنجلس می­بیند، جان مک کلین، پلیس نیویورکی را کنترل می­کند. تروریست ها می رسند و ساختمان عظیم Nakatomi Plaza را تصرف می کنند و همه را در داخل حبس می کنند. بازیکن باید در میان امواج گون بجنگد تا همسرش را نجات دهد و هانس رهبر را متوقف کند. این بازی همچنین شامل مراحل و سکانس های گسترده­تری است که به معنای نشان دادن کاری است که جان در آن زمان انجام می داد که سایر اتفاقات بیرونی یا بحث های شخصیتی که در فیلم جریان داشت.

دیدگاهتان را بنویسید