بازیگران The Matrix: Resurrections درباره این فیلم صحبت کردند

نظر بازیگران درباره فیلم جدید ماتریکس چیست؟

فقط چند ماه تا اکران فیلم ماتریکس 4 تحت عنوان The Matrix: Resurrections باقی مانده و اکنون برادران وارنر برای تداوم هیجان طرفداران ویدیو جدیدی را منتشر کرده که تمام بازیگران نظر خود درباره فیلم را عنوان می‌کنند.

در این ویدیو بازیگران سه فیلم اصلی مانند «کیانو ریوز»، «کری-ان ماس» و «جیدا پینکت اسمیت» درباره حضور در فیلم‌های گذشته و ادامه سه‌گانه اصلی صحبت می‌کنند و بازیگران تازه‌وارد مانند جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا جوناس و نیل پاتریک هریس درباره نقش جدید خود صحبت می‌کنند. این ویدیو را در یوتیوب برادران وارنر می‌توانید مشاهده کنید.

ماتریکس

کیانو ریوز که نقش «نئو» شخصیت اصلی تمام فیلم‌های ماتریکس را ایفا می‌کند در این ویدیو درباره عظمت این مجموعه صحبت می‌کند و به عقیده ماتریکس زندگی بسیاری از افراد دگرگون کرده است. هنویک که یکی از بازیگران جدید این مجموعه است نیز به نظر می‌رسد به عنوان یکی از هکرهای خدمه مورفیوس ایفای نقش می‌کند و به عقیده او ماتریکس به خوبی وارد فرهنگ عامه شده و نمی‌توان تاثیر آن روی جهان را تعیین کرد.

از جمله افراد دیگری که در ویدیو حضور دارند می‌توان به «دنیل برنارد» که با ریوز در فرانچایز John Wick نیز همبازی بوده و «یحیی عبدالمتین دوم» اشاره کرد که برای فیلم جدید نقش مورفیوس را ایفا خواهد کرد. هنوز به صورت دقیق مشخص نشده که چرا در فیلم جدید لارنس فیشبرن این نقش را ایفا نخواهد کرد.

فیلم The Matrix Resurrections به کارگردانی لانا واچوفسکی یکی از خالقین اصلی دنیای ماتریکس در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) در سینماها و سرویس HBO Max اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید